Wednesday, April 15, 2009

Towards final presentation

" ARchiteCTURE for LIFE "

Alhamdulillah saya bersama adik saya selamat sampai di kampus pukul4 p.m. kami bertolak dari rumah pada pukul1p.m. Setibanya saya di kampus, saya terus ke studio untuk menyiapkan final project presentation.(New Pertubuhan Arkitek Malaysia Centre)

Ibu bungkuskan kami nasi putih dan ikan keli. Alahamdulillah saya dapat berkongsi dengan rakan2 yang lain.

Sabda Rasulullah:
Makanan untuk dua orang mencukupi untuk tiga orang, makanan untuk tiga orang mencukupi untuk empat orang. (Al-Bukhari & Muslim).

Selepas makan, sambung siapkan presentation drawings...

Kehidupan ku di studio 600 UiTM Perak



Firman ALLAH (Al-Furqan: 47)

"Dialah yang menjadikan untukmu malam (sebagai) pakaian, dan tidur untuk istirahat, dan Dia menjadikan siang untuk bangun berusaha"

No comments:

Related Posts with Thumbnails