Tuesday, March 17, 2009

Jika AKU jatuh CINTA

" ARchiteCTURE for LIFE "

Bismillahirrahmaanirrahim... Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah
aku
pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah
kekuatanku
untuk menyintaiMu Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati,izinkanlah aku
menyentuh
hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku
dalam
jurang cinta nafsu... Ya Rabbana ,jika aku jatuh hati jagalah hatiku
padanya
agar tidak berpaling daripada hatiMu... ..Ya Rabbul Izzati ,jika aku
rindu
,rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu... .Ya
Allah ,jika aku menikmati cinta kekasihMu janganlah kenikmatan itu
melebihi
kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMuYa Allah
,jika
aku jatuh hati pada kekasihMu jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu... .Ya Allah jika Kau
halalkan aku merindui kekasihMu jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga
melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya
kepadaMu... ... .Amin... ..


"..tiada gunanya mata kalau tak tahu melihat, tiada gunanya hati kalau
tak
tahu menilai.."

No comments:

Related Posts with Thumbnails